Program do zarządzania serwisem komputerowym
Sprawdź czy Twoja nazwa serwisu jest dostępna
albo dowiedź się więcej
W Fixownia oferujemy nowoczesny system zarządzania serwisami komputerowymi, który usprawnia wszystkie kluczowe procesy — od obsługi zleceń po rozliczenia. Nasze rozwiązanie automatyzuje zadania, oszczędza Twój czas i minimalizuje ryzyko błędów. Z intuicyjnym interfejsem i funkcjami dopasowanymi do Twoich potrzeb zarządzanie serwisem nigdy nie było prostsze!
Funkcje, które ułatwią Ci pracę:
- Pełna kontrola nad zleceniami: Śledź każde zlecenie w czasie rzeczywistym.
- Proste zarządzanie klientami: Zyskaj pełen wgląd w historię napraw.
- Statystki i rozliczenia: Trzymaj rękę na pulsie z dokładnymi raportami zarobków i wydatków
- Komunikacja: Wysyłaj aktualizacje statusów, wyceny do akceptacji jednym kliknięciem.
Dlaczego warto wybrać Fixownię?
- Oszczędność czasu: Skoncentruj się na naprawach, a system zajmie się resztą.
- Łatwość użycia: Prosty interfejs, który nie wymaga czasochłonnego szkolenia.
- Pełne wsparcie: Nasz zespół techniczny zawsze gotowy do pomocy.
- Polski system: System powstał i rozwijany jest we Wrocławiu.
Zarejestruj się teraz i dołącz do rosnącej społeczności profesjonalnych serwisów komputerowych, które wybrały Fixownię!
Zarządzaj skutecznie swoim punktem napraw
Zobacz dostepne funkcje
Obsługa zleceń
Wszystkie dane naprawy w jednym miejscu
Śledź status naprawy, szczegóły dotyczące marki, modelu i numeru seryjnego, opis zgłoszonej usterki oraz pełną dokumentację (zdjęcia, pliki PDF, faktury, paragony) w jednym, wygodnym systemie. Dodatkowo masz natychmiastowy dostęp do danych klienta, informacji o serwisancie oraz szczegółów płatności. Nasz system automatycznie porządkuje wszystkie dane, a Ty możesz zarządzać naprawami z dowolnego miejsca na świecie.
Pełna kontrola nad procesem napraw
Nasz system automatycznie zapisuje każdą zmianę w zleceniu, umożliwiając łatwą nawigację i szybkie sprawdzenie postępu poszczególnych napraw. Masz pełny nadzór nad całym procesem, zarówno nad swoją pracą, jak i pracą swoich zespołów. Zarządzaj sprawnie, weryfikuj efekty i trzymaj rękę na pulsie – wszystko w jednym miejscu!
Obsługa klienta
Automatyczne wyceny i proces akceptacji / odrzucenia
Klient otrzyma wycenę na wcześniej podany adres e-mail z możliwością jej akceptacji lub odrzucenia. Całość przebiega bez potrzeby dzwonienia.
- W momencie odrzucenia wyceny jest możliwość wystawienia jej ponownie z poprawkami
- Do wyceny można dodać załączniki
- Całość jest zabezpieczona indywidualnym tokenem
- Decyzja klienta automatycznie pojawia się w systemie serwisu
- Z poziomu panelu można akceptować naprawę ręcznie, w momencie gdy np. klient potwierdzi ją telefonicznie
Dodatkowe funkcje
- Serwisant może decydować przy każdej zmianie w zleceniu, czy informować mailowo klienta o zmiane np. statusu, treści itp.
- Przypomnienia o odbiorze sprzętu
- Prośba o wystawienie opinii w Google
Formularz naprawy
Zintegrowany formularz naprawy
Zakładając konto na fixownia.pl, otrzymujesz gotowy do użycia, zewnętrzny formularz zgłoszenia naprawy. Udostępniaj go swoim klientom w prosty sposób, aby mogli szybko i wygodnie zgłaszać swoje naprawy. Ułatw proces komunikacji, zyskaj porządek i pełną kontrolę nad zgłoszeniami.
Pełna możliwość dostosowania
W ustawieniach panelu możesz w łatwy sposób dostosować wyświetlane informacje:
- Sprzęt jaki naprawa Twój serwis
- Miejsce dostarczenia sprzętu
- Godzina dostarczenia
Statystyki i analiza
Miej kontrolę nad swoją firmą
Nasz system oferuje zaawansowane statystyki i analizy, dzięki którym zyskujesz pełny wgląd w przychody i dochody swojego serwisu. Porównuj wyniki z poprzednimi okresami i monitoruj postęp firmy w czasie rzeczywistym.
- Elastyczny wybór zakresu dat
- Porównanie z wcześniejszymi wynikami
- Statusy napraw w każdym momencie
- Najczęstsze rodzaje napraw
- Popularność sprzętów do naprawy
Zyskaj więcej informacji o tym, co napędza Twój biznes i rozwijaj go skuteczniej!
Cennik
Basic
Idealny dla małych serwisów na początek
0 zł
miesięcznie
1 użytkownik
Plan zawiera
- 10 napraw miesięcznie
- Kalendarz serwisowy
- Pełna integracja z formularzem naprawy
- Statystyki serwisu
- Komunikacja mailowa z klientem
- Pełna personalizacja (logo, nazwa, itp.)
- Darmowe aktualizacje
PRO
Idealny dla ambitnie rozwijających się serwisów
40,00 zł
20,00 zł
miesięcznie
Każdy dodatkowy użytkownik 20,00zł/msc
Plan zawiera wszystko to co w BASIC +
- Brak limitów napraw
- Multi store - wiele adresów
- Priorytetowe wsparcie techniczne
- Komunikacja z własnego adresu e-mail
- Dostęp do wszystkich nowych funkcji PRO
Enterprise
Dla zaawansowanych i wymagających serwisów
Pogadajmy
*Podane ceny w netto, mogą być uzależnione od długości subskrybcji.