Ostatnia aktualizacja regulaminu: 17.09.2024 12:32

Regulamin korzystania z aplikacji fixownia.pl

 

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z aplikacji internetowej fixownia.pl (dalej: „Aplikacja”) dostępnej pod adresem www.fixownia.pl, prowadzonej przez firmę Mserwis Rafał Misiak z siedzibą przy ul. Robotniczej 42a, 53-608 Wrocław, NIP: 8252179362.
  2. Kontakt z Dostawcą Usługi możliwy jest pod numerem telefonu: 501 539 391 oraz adresem e-mail: hello@fixownia.pl.
  3. Regulamin jest udostępniany Użytkownikom nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

II. Definicje

  1. Aplikacja – oprogramowanie dostępne przez przeglądarkę internetową pod adresem www.fixownia.pl, umożliwiające zarządzanie serwisem napraw.
  2. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, powyżej 18 roku życia, lub podmiot prowadzący działalność gospodarczą, korzystający z Aplikacji.
  3. Dostawca Usługi – firma Mserwis Rafał Misiak.
  4. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania z Aplikacji.
  5. Subskrypcja PRO – płatna usługa oferowana Użytkownikom po przekroczeniu limitu darmowych napraw.
  6. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

III. Warunki techniczne korzystania z Aplikacji

  1. Do korzystania z Aplikacji niezbędne są:
    • Dostęp do internetu o przepustowości umożliwiającej korzystanie z usług internetowych.
    • Urządzenie końcowe (komputer, laptop, tablet, telefon) z zainstalowaną aktualną wersją przeglądarki internetowej (np. Chrome, Firefox, Safari, Edge).
    • Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  2. Aplikacja może wykorzystywać pliki cookies. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.

IV. Rejestracja i Konto Użytkownika

  1. Rejestracja konta odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie www.fixownia.pl/app.php.
  2. Podczas rejestracji Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych.
  3. Użytkownik jest zobowiązany do aktualizacji danych w przypadku ich zmiany.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych logowania do konta i nieudostępniania ich osobom trzecim.

V. Zakres usług

  1. Aplikacja umożliwia:
    • Dodawanie i zarządzanie naprawami wraz z pełną dokumentacją.
    • Dodawanie i zarządzanie klientami.
    • Prowadzenie magazynu z częściami i sprzętami serwisu.
    • Personalizację serwisu i zarządzanie nim.
    • Wysyłanie powiadomień e-mail do klientów.
    • Korzystanie z zintegrowanego formularza napraw dostępnego pod adresem: domena.fixownia.pl/formularz.
  2. Aplikacja jest przeznaczona dla:
    • Serwisów komputerowych.
    • Serwisów rowerowych.
    • Serwisów samochodowych.
    • Osób świadczących usługi „złotej rączki”.

VI. Płatna subskrypcja

  1. Korzystanie z Aplikacji jest bezpłatne do 10 napraw miesięcznie.
  2. Po przekroczeniu limitu 10 napraw miesięcznie, Użytkownik może wykupić Subskrypcję PRO, która oferuje:
    • Brak limitów napraw w systemie.
    • Dostęp do wszystkich funkcjonalności PRO, dostępnych tylko dla serwisów z aktywną subskrypcją PRO.
  3. Płatności realizowane są za pośrednictwem systemu STRIPE.
  4. Użytkownik może wybrać subskrypcję miesięczną lub roczną. Aktualne ceny i warunki płatności są dostępne w Aplikacji.
  5. Wszystkie ceny podane w Aplikacji są cenami netto.
  6. Faktury VAT są wystawiane i udostępniane Użytkownikom w formie elektronicznej.
  7. Użytkownik wyraża zgodę na automatyczne odnawianie subskrypcji na kolejne okresy rozliczeniowe, o ile nie zrezygnuje z subskrypcji przed końcem bieżącego okresu.
  8. Użytkownik ma prawo do rezygnacji z subskrypcji w dowolnym momencie. Rezygnacja jest skuteczna od następnego okresu rozliczeniowego. Opłaty za bieżący okres nie podlegają zwrotowi.
  9. W przypadku opóźnienia w płatnościach Dostawca Usługi ma prawo zawiesić dostęp do funkcjonalności PRO do momentu uregulowania zaległych płatności.

VII. Prawa i obowiązki Użytkowników

  1. Użytkownik ma prawo do korzystania z Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem i funkcjonalnościami.
  2. Użytkownik zobowiązuje się do:
    • Przestrzegania postanowień Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa.
    • Nieprzechowywania w Aplikacji treści niezgodnych z prawem, wulgarnych, obraźliwych lub naruszających prawa osób trzecich.
    • Ochrony danych osobowych swoich klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym RODO.
    • Usunięcia danych klienta w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania żądania od klienta.
  3. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za treści oraz dane wprowadzane do Aplikacji.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do niepodejmowania działań, które mogłyby zakłócić funkcjonowanie Aplikacji.
  5. Użytkownik ma prawo do usunięcia konta w dowolnym momencie poprzez:
    • Złożenie dyspozycji z poziomu panelu klienta.
    • Wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@fixownia.pl z tytułem „Rezygnacja z usługi + nazwa serwisu”.
  6. Usunięcie konta następuje po upływie 30 dni od momentu zgłoszenia. W tym czasie Użytkownik ma możliwość zabezpieczenia swoich danych.

VIII. Prawa i obowiązki Dostawcy Usługi

  1. Dostawca Usługi zobowiązuje się do:
    • Świadczenia usług na rzecz Użytkowników zgodnie z Regulaminem.
    • Zapewnienia ciągłości działania Aplikacji, z zastrzeżeniem przerw technicznych niezbędnych do konserwacji systemu.
    • Ochrony danych osobowych Użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Dostawca Usługi ma prawo do:
    • Wprowadzania zmian w funkcjonalności Aplikacji.
    • Czasowego zawieszenia dostępu do Aplikacji w przypadku konieczności przeprowadzenia prac konserwacyjnych lub w razie wystąpienia siły wyższej.
    • Zablokowania lub usunięcia konta Użytkownika w przypadku naruszenia Regulaminu lub przepisów prawa, po uprzednim wezwaniu do zaprzestania naruszeń.
  3. Dostawca Usługi nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Aplikacji spowodowane siłą wyższą, awarią sprzętu lub oprogramowania niezależną od Dostawcy Usługi.

IX. Ograniczenie odpowiedzialności

  1. Dostawca Usługi nie ponosi odpowiedzialności za:
    • Szkody wynikłe z nieprawidłowego korzystania z Aplikacji przez Użytkownika.
    • Szkody spowodowane podaniem przez Użytkownika nieprawdziwych lub niekompletnych danych.
    • Utracone korzyści Użytkownika związane z przerwami w dostępności Aplikacji niezależnymi od Dostawcy Usługi.
    • Treści wprowadzane przez Użytkowników, w tym za dane osobowe klientów Użytkowników.
  2. W maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo, odpowiedzialność Dostawcy Usługi jest ograniczona do wartości opłaty uiszczonej przez Użytkownika za korzystanie z Subskrypcji PRO w okresie ostatnich 12 miesięcy.
  3. Ograniczenia odpowiedzialności nie mają na celu naruszenia praw konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.

X. Prawa autorskie i własność intelektualna

  1. Aplikacja oraz wszelkie jej elementy (w tym oprogramowanie, grafika, układ i kompozycja tych elementów) są chronione prawem autorskim i stanowią własność Dostawcy Usługi.
  2. W Aplikacji wykorzystywane są darmowe ikony z serwisów fontawesome oraz https://lordicon.com, zgodnie z ich licencjami.
  3. Użytkownik ma prawo korzystać z Aplikacji oraz jej materiałów wyłącznie w ramach jej funkcjonalności i zgodnie z jej przeznaczeniem.
  4. Zabronione jest kopiowanie, modyfikowanie, rozpowszechnianie oraz jakiekolwiek inne wykorzystywanie Aplikacji lub jej elementów bez uprzedniej pisemnej zgody Dostawcy Usługi.

XI. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Dostawca Usługi.
  2. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są zgodnie z RODO oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Dane osobowe oraz inne dane wprowadzane przez Użytkowników do Aplikacji są przechowywane na serwerach dostarczanych przez firmę OVH (https://www.ovhcloud.com/pl/), która zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa danych zgodnie z RODO.
  4. Dostawca Usługi zawarł z OVH umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, co gwarantuje ochronę danych Użytkowników na odpowiednim poziomie.
  5. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności, dostępnej na stronie www.fixownia.pl/polityka-prywatnosci.
  6. Użytkownik, wprowadzając dane osobowe swoich klientów do Aplikacji, oświadcza, że jest uprawniony do ich przetwarzania i ponosi odpowiedzialność za ich zgodne z prawem przetwarzanie.
  7. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania obowiązków administratora danych osobowych w odniesieniu do danych swoich klientów.

XII. Polityka cookies i technologie śledzące

  1. Aplikacja wykorzystuje pliki cookies oraz podobne technologie w celach:
    • Ułatwienia korzystania z Aplikacji.
    • Dostosowania Aplikacji do preferencji Użytkowników.
    • Prowadzenia statystyk i analiz.
  2. Szczegółowe informacje na temat wykorzystywania plików cookies oraz sposobu ich wyłączania zawarte są w Polityce Cookies, dostępnej na stronie www.fixownia.pl/polityka-cookies.

XIII. Procedura reklamacyjna

  1. Użytkownik ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące działania Aplikacji drogą elektroniczną na adres hello@fixownia.pl lub pisemnie na adres siedziby Dostawcy Usługi.
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    • Imię i nazwisko Użytkownika.
    • Adres e-mail przypisany do konta.
    • Dokładny opis problemu będącego podstawą reklamacji.
    • Oczekiwany sposób rozstrzygnięcia reklamacji.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.
  4. O decyzji w sprawie reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie.

XIV. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Jeżeli Użytkownik jest konsumentem, przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Użytkownik musi poinformować Dostawcę Usługi o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Dostawca Usługi zwróci wszystkie otrzymane płatności, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  4. Jeśli na wyraźne żądanie Użytkownika świadczenie usług rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Użytkownik może być zobowiązany do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
  5. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w szczególności gdy usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia.

XV. Zmiana Regulaminu

  1. Dostawca Usługi zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak zmiana przepisów prawa, zmiana funkcjonalności Aplikacji lub warunków świadczenia usług.
  2. O wszelkich zmianach Użytkownicy zostaną poinformowani co najmniej na 14 dni przed planowanym wejściem w życie zmian, poprzez:
    • Publikację nowej wersji Regulaminu na stronie Aplikacji.
    • Wysłanie informacji na adres e-mail przypisany do konta Użytkownika.
  3. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje wprowadzonych zmian, ma prawo do wypowiedzenia umowy przed datą wejścia w życie nowych postanowień.

XVI. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Wszelkie spory związane z korzystaniem z Aplikacji będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę pozwanego. W przypadku konsumentów właściwość sądu jest ustalana zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  3. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się nieważne lub bezskuteczne, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Aplikacji.