System do zarządzania serwisem komputerowym 

Sprawdź czy Twoja nazwa serwisu jest dostępna

.fixownia.pl

Nowoczesny serwis komputerowy

Fixownia to nowoczesny program stworzony z myślą o serwisach komputerowych. Umożliwia kompleksowe zarządzanie zleceniami napraw, klientami, urządzeniami oraz dokumentacją. Nasz system działa online i nie wymaga instalacji – wszystko masz zawsze pod ręką, na komputerze, tablecie lub telefonie.

Kluczowe funkcje systemu dla serwisu komputerowego:

  • ✅ Rejestracja zleceń napraw i sprzętu
  • ✅ Przypisywanie techników i etapów realizacji
  • ✅ Historia klientów i urządzeń
  • ✅ Automatyczne powiadomienia SMS / e-mail
  • ✅ Pełna personalizacja (logo itp.)
  • ✅ Formularz zgłoszeniowy online
  • ✅ Strona Internetowa serwisu
  • ✅ Statystyki i eksport danych
  • ✅ Aplikacja na telefon

Dlaczego warto wybrać Fixownię?

  • Prosta obsługa i intuicyjny interfejs
  • Gotowe szablony dokumentów serwisowych
  • Działa w chmurze – dostęp z każdego miejsca
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • ✅ Do 10 napraw za darmo

Zarejestruj się teraz i dołącz do rosnącej społeczności profesjonalnych serwisów komputerowych, które wybrały Fixownię!

Już ponad 50 serwisów korzysta z systemu fixownia.pl

Zobacz kto nam zaufał

Firma 1 Firma 2 Firma 3 Firma 4 Firma 5 Firma 6 Firma 7 Firma 8 Firma 1 Firma 2 Firma 3 Firma 4 Firma 5 Firma 6 Firma 7 Firma 8

Zarządzaj skutecznie swoim serwisem komputerowym

Zobacz dostepne funkcje

Obsługa zleceń

Wszystkie dane naprawy w jednym miejscu

Śledź status naprawy, szczegóły dotyczące marki, modelu i numeru seryjnego, opis zgłoszonej usterki oraz pełną dokumentację (zdjęcia, pliki PDF, faktury, paragony) w jednym, wygodnym systemie. Dodatkowo masz natychmiastowy dostęp do danych klienta, informacji o serwisancie oraz szczegółów płatności. Nasz system automatycznie porządkuje wszystkie dane, a Ty możesz zarządzać naprawami z dowolnego miejsca na świecie.

Pełna kontrola nad procesem napraw

Nasz system automatycznie zapisuje każdą zmianę w zleceniu, umożliwiając łatwą nawigację i szybkie sprawdzenie postępu poszczególnych napraw. Masz pełny nadzór nad całym procesem, zarówno nad swoją pracą, jak i pracą swoich zespołów. Zarządzaj sprawnie, weryfikuj efekty i trzymaj rękę na pulsie – wszystko w jednym miejscu!

Obsługa klienta

Automatyczne wyceny i proces akceptacji / odrzucenia

Klient otrzyma wycenę na wcześniej podany adres e-mail z możliwością jej akceptacji lub odrzucenia. Całość przebiega bez potrzeby dzwonienia. 

 

  • W momencie odrzucenia wyceny jest możliwość wystawienia jej ponownie z poprawkami 
  • Do wyceny można dodać załączniki 
  • Całość jest zabezpieczona indywidualnym tokenem 
  • Decyzja klienta automatycznie pojawia się w systemie serwisu
  • Z poziomu panelu można akceptować naprawę ręcznie, w momencie gdy np. klient potwierdzi ją telefonicznie

Dodatkowe funkcje

  • Serwisant może decydować przy każdej zmianie w zleceniu, czy informować mailowo klienta o zmiane np. statusu, treści itp. 
  • Przypomnienia o odbiorze sprzętu 
  • Prośba o wystawienie opinii w Google

Formularz naprawy

Zintegrowany formularz naprawy

Zakładając konto na fixownia.pl, otrzymujesz gotowy do użycia, zewnętrzny formularz zgłoszenia naprawy. Udostępniaj go swoim klientom w prosty sposób, aby mogli szybko i wygodnie zgłaszać swoje naprawy. Ułatw proces komunikacji, zyskaj porządek i pełną kontrolę nad zgłoszeniami.

Pełna możliwość dostosowania

W ustawieniach panelu możesz w łatwy sposób dostosować wyświetlane informacje: 

  • Sprzęt jaki naprawa Twój serwis 
  • Miejsce dostarczenia sprzętu
  • Godzina dostarczenia 

Statystyki i analiza

Miej kontrolę nad swoją firmą

Nasz system oferuje zaawansowane statystyki i analizy, dzięki którym zyskujesz pełny wgląd w przychody i dochody swojego serwisu. Porównuj wyniki z poprzednimi okresami i monitoruj postęp firmy w czasie rzeczywistym.

  • Elastyczny wybór zakresu dat
  • Porównanie z wcześniejszymi wynikami
  • Statusy napraw w każdym momencie
  • Najczęstsze rodzaje napraw
  • Popularność sprzętów do naprawy

Zyskaj więcej informacji o tym, co napędza Twój biznes i rozwijaj go skuteczniej!

Cennik

Basic

Idealny dla małych serwisów na początek

0 zł

netto / miesięcznie

1 użytkownik

Plan zawiera

  • 10 napraw miesięcznie
  • Kalendarz serwisowy
  • Statystyki serwisu
  • System zatwierdzania wycen
  • System Protokółów odbioru
  • Komunikacja MAIL/SMS z klientem
  • Pełna integracja z formularzem naprawy
  • Pełna personalizacja (logo, nazwa, itp.)
  • Darmowe aktualizacje

PRO

Idealny dla ambitnie rozwijających się serwisów

20 zł

netto / miesięcznie

Każdy dodatkowy użytkownik 20,00zł/msc

Plan zawiera wszystko to co w BASIC + 

  • Brak limitów napraw
  • Multi store - wiele adresów
  • Strona Internetowa
  • Chat asystent
  • Priorytetowe wsparcie techniczne
  • Komunikacja z własnego adresu e-mail
  • Dostęp do wszystkich nowych funkcji PRO

Enterprise

Dla zaawansowanych i wymagających serwisów

Pogadajmy

*Podane ceny w netto, mogą być uzależnione od długości subskrybcji.