Nowoczesny serwis komputerowy
Fixownia to nowoczesny program stworzony z myślą o serwisach komputerowych. Umożliwia kompleksowe zarządzanie zleceniami napraw, klientami, urządzeniami oraz dokumentacją. Nasz system działa online i nie wymaga instalacji – wszystko masz zawsze pod ręką, na komputerze, tablecie lub telefonie.
Kluczowe funkcje systemu dla serwisu komputerowego:
- ✅ Rejestracja zleceń napraw i sprzętu
- ✅ Przypisywanie techników i etapów realizacji
- ✅ Historia klientów i urządzeń
- ✅ Automatyczne powiadomienia SMS / e-mail
- ✅ Pełna personalizacja (logo itp.)
- ✅ Formularz zgłoszeniowy online
- ✅ Strona Internetowa serwisu
- ✅ Statystyki i eksport danych
- ✅ Aplikacja na telefon
Dlaczego warto wybrać Fixownię?
- ✅ Prosta obsługa i intuicyjny interfejs
- ✅ Gotowe szablony dokumentów serwisowych
- ✅ Działa w chmurze – dostęp z każdego miejsca
- ✅ Bezpieczne przechowywanie danych
- ✅ Do 10 napraw za darmo
Zarejestruj się teraz i dołącz do rosnącej społeczności profesjonalnych serwisów komputerowych, które wybrały Fixownię!
Już ponad 50 serwisów korzysta z systemu fixownia.pl
Zobacz kto nam zaufał
Zarządzaj skutecznie swoim serwisem komputerowym
Zobacz dostepne funkcje
Obsługa zleceń
Wszystkie dane naprawy w jednym miejscu
Śledź status naprawy, szczegóły dotyczące marki, modelu i numeru seryjnego, opis zgłoszonej usterki oraz pełną dokumentację (zdjęcia, pliki PDF, faktury, paragony) w jednym, wygodnym systemie. Dodatkowo masz natychmiastowy dostęp do danych klienta, informacji o serwisancie oraz szczegółów płatności. Nasz system automatycznie porządkuje wszystkie dane, a Ty możesz zarządzać naprawami z dowolnego miejsca na świecie.
Pełna kontrola nad procesem napraw
Nasz system automatycznie zapisuje każdą zmianę w zleceniu, umożliwiając łatwą nawigację i szybkie sprawdzenie postępu poszczególnych napraw. Masz pełny nadzór nad całym procesem, zarówno nad swoją pracą, jak i pracą swoich zespołów. Zarządzaj sprawnie, weryfikuj efekty i trzymaj rękę na pulsie – wszystko w jednym miejscu!
Obsługa klienta
Automatyczne wyceny i proces akceptacji / odrzucenia
Klient otrzyma wycenę na wcześniej podany adres e-mail z możliwością jej akceptacji lub odrzucenia. Całość przebiega bez potrzeby dzwonienia.
- W momencie odrzucenia wyceny jest możliwość wystawienia jej ponownie z poprawkami
- Do wyceny można dodać załączniki
- Całość jest zabezpieczona indywidualnym tokenem
- Decyzja klienta automatycznie pojawia się w systemie serwisu
- Z poziomu panelu można akceptować naprawę ręcznie, w momencie gdy np. klient potwierdzi ją telefonicznie
Dodatkowe funkcje
- Serwisant może decydować przy każdej zmianie w zleceniu, czy informować mailowo klienta o zmiane np. statusu, treści itp.
- Przypomnienia o odbiorze sprzętu
- Prośba o wystawienie opinii w Google
Formularz naprawy
Zintegrowany formularz naprawy
Zakładając konto na fixownia.pl, otrzymujesz gotowy do użycia, zewnętrzny formularz zgłoszenia naprawy. Udostępniaj go swoim klientom w prosty sposób, aby mogli szybko i wygodnie zgłaszać swoje naprawy. Ułatw proces komunikacji, zyskaj porządek i pełną kontrolę nad zgłoszeniami.
Pełna możliwość dostosowania
W ustawieniach panelu możesz w łatwy sposób dostosować wyświetlane informacje:
- Sprzęt jaki naprawa Twój serwis
- Miejsce dostarczenia sprzętu
- Godzina dostarczenia
Statystyki i analiza
Miej kontrolę nad swoją firmą
Nasz system oferuje zaawansowane statystyki i analizy, dzięki którym zyskujesz pełny wgląd w przychody i dochody swojego serwisu. Porównuj wyniki z poprzednimi okresami i monitoruj postęp firmy w czasie rzeczywistym.
- Elastyczny wybór zakresu dat
- Porównanie z wcześniejszymi wynikami
- Statusy napraw w każdym momencie
- Najczęstsze rodzaje napraw
- Popularność sprzętów do naprawy
Zyskaj więcej informacji o tym, co napędza Twój biznes i rozwijaj go skuteczniej!
Cennik
Basic
Idealny dla małych serwisów na początek
0 zł
netto / miesięcznie
1 użytkownik
Plan zawiera
- 10 napraw miesięcznie
- Kalendarz serwisowy
- Statystyki serwisu
- System zatwierdzania wycen
- System Protokółów odbioru
- Komunikacja MAIL/SMS z klientem
- Pełna integracja z formularzem naprawy
- Pełna personalizacja (logo, nazwa, itp.)
- Darmowe aktualizacje
PRO
Idealny dla ambitnie rozwijających się serwisów
20 zł
netto / miesięcznie
Każdy dodatkowy użytkownik 20,00zł/msc
Plan zawiera wszystko to co w BASIC +
- Brak limitów napraw
- Multi store - wiele adresów
- Strona Internetowa
- Chat asystent
- Priorytetowe wsparcie techniczne
- Komunikacja z własnego adresu e-mail
- Dostęp do wszystkich nowych funkcji PRO
Enterprise
Dla zaawansowanych i wymagających serwisów
Pogadajmy
*Podane ceny w netto, mogą być uzależnione od długości subskrybcji.